im aisyah amirah ♥ . tenkiu foe viewing . komeng2 laa kay ♥ do be my follower please (: tenkiu . tenkiu n tenkiu ♥

25 December 2011

ERTI SEBUAH PENGORBANAN ♥

 Deruan ombak  yg tenang , seolah2 memahami gelora hati setiap insan . begitulah rancaknya kehidupan yg pnuh suka & duka yg mgandungi beraneka rasa . entah apa yg akan diharungi pada masa2 akan dtg . sakitkah , gembirakah , entah lah . apa yg pasti , setiap manusia pasti mginginkan kejayaan & kebahagiaan kan .

Sehubungan dgn itu aisyah mgucapkan tahniah kepada BATCH 0913 , 2011 kerana telah berjaya naikkan nama sekolah dlm peperiksaan PMR pada tahun ini . TAHNIAH , TAHNIAH & TAHNIAH diucapkan . yaahh ! kputusan sperti ini swajarnya dibanggakan kerana kita tlah melepasi TARGET PENGETUA & telah brjaya memecahkan rekod trbaik pada tahun yg sbelumnya :D Alhamdulillah ~ berhasil juga usaha kita selama ini . penat lelah kita , pgorbanan kita . akhirnya , BERHASIL ! tiada kata yg dpat mntafsirkan kegembiraan ini :D kpd yg kurang berjaya . tidak mgapa kerana ini bukanlh pghujungnya . masih bnyak yg prlu kita tempuh . utk masa yg trdekat ini kita prlu struggle SPM plak . aduhh ~

Keputusan PMR batch 0913 adalah seperti berikut :

BATCH 0913 , 2011
PERATUS = 83 %
83/100 = 8A

*NO.13 dlm ranking SBP :D

pasti beliau SANGAT bangga :D

Tidak dilupa sekalung pghargaan dianugerahkan kpd BARISAN PARA GURU SMSSMJ *para guru F3 trutamanya , yg tlah bnyk mendorong , mmbimbing kami kearah kecemerlangan ini tnpa mgenal penat & lelah . terima kasih yg tidak trhingga diucapkan . hanya kejayaan yg dapat kami hadiahkan bagi mmbalas jasa para guru yg tidak trnilai itu . biarlah Allah mmbalas jasa guru2 dgn setimpal . maafkan kami kerana tlah bnyak mnyusahkan guru2 . kami sering lewat ke kelas , sering mmbuatkan guru2 marah . tp guru2 tetap brsabar dgn karenah kami yg kdg2 agak keterlaluan ni . maafkan kami :’)

 

 WE © YOU , TEACHERS !

Terima kasih juga kpd tenaga pengajar SDN.BHD yg tidak dibayar gaji ini kerana sanggop mgorbankan masa study anda demi mgajar kami yg tidak seberapa ini . tenaga pengajar ini trdiri drpd pelajar2 batch 0913 itu sndiri trmaSuk pelajar lelaki & perempuan . terima kasih kerana sudi menahan telinga mndengar rungutan , cacian & makian kami kerana enggan study . maafkan kami atas kesusahan yg prlu anda harungi .  tahniah kepada anda kerana usaha anda utk mmbantu kami tlah BERHASIL :D yahh ! kita BERJAYA . diharapkn anda sudi mgajar kami dlm mnempuh peperiksaan besar pada 2 tahun akan datang pula .

antara tenaga pengajarnya :D

hasil gambar CURI . HEHE XD

 TOGETHER THROUGH THICK & THIN ©



No comments:

Post a Comment